piątek, 2 marca 2012

prolog.

Zawsze byłam w jego cieniu, to on zawsze był tym idealnym dzieckiem. Chyba nigdy nie usłyszałam, że jestem od niego w czymś lepsza, a on?
On jest utalentowanym, młodym, przystojnym chłopakiem, który spełnia Swoje marzenia i dąży do czegoś w Swoim życiu. A ja?
Ja jestem przeciętną nastolatką, która nie czuje się potrzebna. No przepraszam, ale gdyby Wam ktoś ciągle mówił, że ‘’ powinnaś być jak on, musisz brać z niego przyszłość ‘’ to jakbyście się czuli?
A czy ja mam jakąś pasję w życiu?
Oczywiście, że tak. Kocham śpiewać, tańczyć.. ale czy ktoś o tym wie?
Oczywiście, że nie. Bo kogo interesuję siostra idealnego Harry’ego Styles’a?

______________________________________________
prolog za nami ;D
wiem króciuuuutki :D 

3 komentarze:

  1. fajny, czekam na następne rozdziały ;)
    zapraszam do mnie

    http://mylive-lily.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się prolog i ogólnie Twój pomysł :D Jestem ciekawa jak go wykorzystasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ej niezłe !!! <3 już mi sie podoba!

    OdpowiedzUsuń